Maści, olejki i produkty lecznicze

Producenci

Maści, olejki i produkty lecznicze

Napięcie mięśni, uczucie „ciężkich nóg”, bóle stawów – większość z nas od czasu do czasu ma do czynienia z tego typu przykrymi dolegliwościami, które skutecznie potrafią zepsuć humor i zniweczyć plany. Wiedzą o tym szczególnie amatorzy aktywnego stylu życia i osoby pracujące fizycznie, ale uporczywe bóle kręgosłupa i karku odczuwają także ci, którzy spędzają wiele godzin przy biurku.

Przedstawiamy gamę wyjątkowych produktów, których nie powinno zabraknąć ani w torbie sportowca, ani w domowej apteczce. Oryginalne niemieckie maści, żele i olejki do masażu, a wśród nich te najbardziej cenione i popularne: emulsja Alpenkräuter, Czarci Pazur czy Maść Końska, to stosowane od pokoleń preparaty o właściwościach przeciwreumatycznych, przeciwbólowych, rozluźniających i przeciwzapalnych. Swoją niezwykłą skuteczność zawdzięczają unikalnym recepturom bazującym na naturalnych składnikach, wśród których królują aromatyczne lecznicze zioła i ekstrakty z roślin.

W naszej ofercie znajdziesz nie tylko preparaty ziołowe do użytku zewnętrznego, ale również oryginalne akcesoria służące pełnemu odprężeniu i redukcji dyskomfortu, takie jak niwelujące stres i ból wkładki do butów czy poduszka relaksacyjna zapewniająca zdrowy i spokojny sen.

Pozwól sobie na chwilę wytchnienia – nasze produkty to ulga dla ciała i przyjemność dla zmysłów.

Maści, olejki i produkty lecznicze Jest 9 produktów.

Pokazuje 1 - 9 z 9 elementów